Vill bara skrika rakt ut.

Är här hemma själv med min underbara trollungar. och har så ont i munnen att jag bara vill skrika rakt ut och lägga mig ner och gråta. var i kontakt med tandläkaren nu. och jag har fot en tid di dag man kl halv 3 känns som en hel evighet ditt och att tanden kommer hinna ha kål på mig innan dess. äta det går det inte att göra för jag kan inte inte öppna munnen tillräckligt mycket utan att det smärtar ännu mer. Trots min tandläkare rädsla så hoppas jag på att dom tar bort tanden i dag. och att jag inte får gå där i från och dom inte gjort något alls som sist utan att man fick betala för något jag kunde gjort själv hemma. Hon jag pratade med sa att antigen kommer jag hem med en tand mindre annars så kan det vara för inflammerat så att dom inte kan göra något alls åt det mer en att hjälpa mig med inflammationen och ta tanden i ett senare tillfälle. vilket jag inte hoppas på för att springa hos tandläkaren är inget nöja jag har. Och så har vi ju dopet som är nu på lördag då vill jag ha blivit mänska vara smärtfri kunna äta och känna mig utvilad. Ja det är ju bara tiden som kan utvisa hur dom går till väga i dag men med min otur kommer jag hem med lika många tänder i munnen och min svunna kind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!