Vad hände!!!! Inget alls

Något sur är jag ... ringer till tandis i morse och får tid går det med förhopningar om att denna gågn gör dom något åt min tand och jag går där i fårn utan den eller med pencelin. Men nej  samma som sit.. jag fick sitta och vänta 45 min  inna jag kom in för dom var sena och så gjorde dom inget  verkligen inget åt min tand utan samma som sitt en  liten spruta  det sak räka säger dom och där går jag  där i fårn 750kr borta fårn kontot och ingen hjälp alls. Hade ondare när jag gick där i fårn och tårarna ran ner fårn min kind. kände mig som ett litet brarn där jag gick. väl hemma kröpp jag in i pappas famn och fick bli tröstat och tårarna fortsate bara rina och rina ner fårn min kind med en pulserande smärta och veta att  det kommer  va lika dant som inna jag gick ditt..  Pengarna ska dom ha  i vilket fall fast dom inte hjälper en ...
I morogn hoppas jag på mer förstålser fårn sparven n'r jag ringer och jag vill komma o ta bort den . dom sa det tillomed i dag att man borde ta bort den med det för jag kontakta min vanliga tandläkare o göra och det kan ju ta tid.  Vet inte vad jag tar mig till som 2 barns mamma och som mammaledig vilket betyder mcyket tid med sina barn och man själv inte känner sig bra och man har sådan verk som förstör allt på en held dag och inget får man knapt i sig..  Så här istter jag nu med min svulna kind pulserande smärta och värktableter.
O känner att livet är hårt att leva.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Men fy vad jobbigt du har det! Varför kan de inte göra något mer åt det? Låter inget vidare, krya på dig!

2012-05-28 @ 21:35:04
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!