Vad är jag Eller vad är man?????

Det är svårt att sätta orde på vad men är i bland. ser man över hur all modeler ser ut så är man ju fet och det är nog mer en 80% av sverges befolkning.  Men när klassas man som tjokis  eller inte är det en hår finn linje. och varför lär sig inte killar/ män att man inte ska säga till en Tjej/ kvinna att hon är fet eller har du gått upp lite du ser muligt. ut.
Deta kan ju verkligen förstöra allt för en del tjejer!!!! och ändå så förstår inte omgiviningen detta.
Tillbaka till mig själv då vad är då jag ???????? och hur ser andra mig????
Det är en fårga man tänker på ofta fast man igentligen inte tänker på det själv ha rjag kommit fram till.... Man kan bytta kläder ett flertal gånger bara för att man inte vet vad dom andra ska tycka eller ser jag fet ut eller passar det här in det jag ska vissar jah för mycket eller för lite.
Ja alla dessa frågor som kan snura..  Jag tycke rju då att jag har blivit lite rundare men inte så det stör försöke rjag inbilda mig och jag har ju trots allt fött två barn  så  då blir korppen ändrad det är ju något man får axepeter. Men nu när badsäsången kommer så måste man ju vissa upp sin kropp och hur se andra på den  jag har lite kärleksahdtag eller är jag ful äklig och fet.. ursch jobbigt och om inte annat hur ser min sambo på mig????? det är ävl ände det viktigaste av allt hur ser min sambo på mig tycker han om mig eller är jag lite för kraftig nu eller är jag lagom..  vad titar han på för tjejer annars...
Jag vill infina mig i att jag har ett bra självförtrående men  jag börjar tveka på det i bladn och nu när det är sommar så gör jag det  och samma sak varje år.
hur blir man nu av med gravid hänget på magen hur ska man  gå till väga jag har inte en aning mer en att jag tänker stå där med min fina nya bikinis och känna mig snygg endå...  För jag är stålt över min två barn och lite gravid häng har alla.. det är vad jag kommit fram tilll..
Men fårn o med nästa mångad så ska jag börja mitt nytigare liv för man har sina dåliga ovaner kvar  i rulning vilket inte är bra och som kan göra vem som hälst kraftig efter några månaders på gående.  att äta  godis varje dag eller  ta en kaka bulle och så vidare är inte bra för någon kropp nu menar inte jag attt  man sak sluta gå ut o fika eller sluta una sig något gott men det behöver inte va vajre kväll..  Så nu ska jag va lika hård mot mig själv som jag är mott Olivia bara godis på lördagar. slut på smygandet på kvällarna när barnen sover. och så har jag tänkt att starta mina dagar med en PW på ca  1 timma innan frukost vad tror ni om deta???? Vill komma i gågn med träning men  tänkte sätta i gång med någon träningsfortm efter sommaren då min barnmorska även rekomenderade deta då jag hade så kraftig foglostning  så därför börjar vi med PW första veckan sedan tänkte jag försöka varma med jogging sedan kanske det kan bli löpning. Så nu vill jag ha tips av er mina läsare på bra musik att ha i öronen när jag ger mig ut så jag blir pepad och full av enegri samt adrenalin.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Det är jobbigt det där med att man vill se perfekt ut. Själv tycker jag om mina former jag fått efter barnen då jag vägde 50 kg och såg mest ut som en pinne innan barnen. ;-) Hälsan ska man dock alltid tänka på och jag försöker röra på mig något varje dag och hålla mig till godis på helgerna. Hur mycket vill du lägga på att gå ner? Tänker du löra någon diet? När vill du ha nått ditt mål? Det är ju utifrån de frågorna du får resultat. Lycka till!

2012-05-11 @ 14:39:10
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!