Tidig morgon.

det är inte lätt alltid med barn men får stå sina kasst och rätt ofta. och man kan hamna vid ett vägskäl rätt offta där man står och undrar vilken väg man ska välja att ta. och vad det kan få vör konsikvenser.  Men så länga man ser till isg själc och främst sin barns bästa så brukar man välja rätt  hoppas jag i alla fall.
Här vart det en tidig morogn vilket det har varit hela vecka för mig och min prinsessor då dom väljer att vakna allt mellen 4:30 och 5:30 så då är det bara att se på sin underbar hjärtan o se glad ut att man få vakna med dom man håller närmas hjärtat ännu en dag och sedan kliva upp..  vist blir man tröt tidigt på kvällen men alla bestyur man gör under dagen man dagen blir längre och man hinner med en hel del också... nu har jag tvätat två maskiner tvätt frukost och nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe  och blikar över min barn.
Där den stora sitter och gör pälplator och den andra ja hon är överallt och ingen stans det går fort nu och hon tar sig fram bra Amelia lilla hon är inte så liten.
Sedan längtar jag förstår efter min träff med madde som ska få knåda min kropp till rätta.  ser mycket fram i mott det och hoppas att jag kan bli en maniska i kroppen nu i helgen.
Så ska jkag/ vi fixa så olivia får jord till sina jordgubsplantor och smultron plantor som vart hennes dopdags present då det var hennes dop dag i går.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Är det något som hänt? Hoppas ni får sova snart!

2012-05-18 @ 14:40:00
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!