Nu håller vi tummen

Tror inte jag behöver säga något mer en att jag är väldigt tröt och förbanad på Folktandvården i hageby. Vart där 2 gågner för skit och ingenting kan man säga. haft värdens värk och problem men ändå  så käns det som man inte blir hörd och skratas åt. det är ju ändå så att det inte är biligt att gå till tandläkaren och det tor jag vem som hälst tycker som fatig mellen eller rik. Pengar ska dom ha för saker som dom inte uträttar så känner jag nu i alla fall..  Om priserna kunde va mer rimliga för att gama i 2 minutewr och få en koksalts spruta så skulle jag inte klaga men dom tar verkligen i. kan förstå om man känner stora pengar som tandläkare.
I går fick jag svaret att vi gör som sits  hon titade på mig och sa det att tanden sak ut men det gör jag inte här.  tillhör du någpn tandläkare???  Nej var mitt svar på min föra tandläkare skrivit av mig vilket jag inte fott någon lämpligförklaring till varför. Har ändå varit i kontakt med dom och väntat på tid till dom men inget fot. och n vet jag ju varför. Då jag inte tillhör någon så borde ju dom ta det tyckte jag för det är ju ni som är skjortandläkaren men nej du får sjävl ta kontakt med en tandläkare. där står man med tåraran i öggonen och bara känner sig dum..    det  du gör nu är det du kan göra och inte så mycket mer. Så då var vi klara tack för du kom.. betalar gör du i receprionen.
Allt slutade nu med att jag  ringt och ringt och ficki en tid  i dag kl 13.30 och då ska tanden ut.. Så nu hoppas jag på att det går med så det inte är så att dom inte gjorde sitt jobb i går i  hageby.. För denna smärta och sömnlösa nätter  vill jag bli av med.  dopet närmar  sig med och till dess vill jag bli mänisska igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!