jag kan/ jag kommer jag kommer.

Olivia fick hoppa på pappas stora stutsmata i går som vi bygde i hopp och behöver jag säga att det vart höjdaren på hela dagen ingen annan skule  få hoppa bara hon och när vi skulle äta korven så  skulle den ätas på stutsmatan.  Så nu är stutsmatan det heta samtalsämnet här hemma med Olvia.
Sedan har vi ju  även Amelia som har lärt sig så mycket på några dagar.  två dagar efter hon vart frisk  Så lärde hon sig att sitta själv hon kan sitta ca 40 sek utan att välta åt siden eller framot. så nu är det att sitta som är det roliga för henne.... Men vi har också märkt att när hon är på golvet och ska ta sig fram så går hon upp i krypstälning.. Så eventuelt är det inte långt kvar tills honm börjar att kryppa.  tiden går så fort med dom små liven..

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Kul! Det går ju så fort när det väl händer något. Hoppas ni haft en bra helg!

2012-05-05 @ 15:42:20
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!