Hej på er min trogna

Har inte glömt bort bloggen och har försökt få till ett inlägg flera gånger om dagarna man har inte fot i hopp det. Sedan jag jag inte varit så där på toppen av berget heller då min kropp verkar protester. jag har en kraftig hosta smärta i min axlar, naken och huvud. sedan har min visdoms tand börjat spöka igen. Så är går man för tillfället på verk tabellter. Så det har lite med det och göra med. Sedan så har jag inte fot det att fungera att lägga upp bilder från telefonen när jag sak blogga vilket är synd. vi var på utflykt i tisdags när jag mådde som smärre vill jag med ge man vad gör man inte för sina underbara barn och Olivia fick en helt fantastisk dag som hon pratar mycket om..
lite bilder där i fårn.
det fanns en massa att göra på vårat utfly6kts mål och Erika med sina två söta tjejer var med oss och så var sarah med sin familj med och några till som vi kände sedan tidigare när  vi gick på babysång med olivia och öppnaförkolan.  det var även med folk fårn denna omgång med Amelia med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!