En tuff dag.

Gäller att hålla huvudet högt ha positiva tankar och inställning. Jag har en liten tjena som.sov vägrar och är.väldigt gnällig tror att någon. Kanske håller på att få en tand för man gnagar även på allt.hon kommera åt. Och så har vi mig som har haft sådan värk i huvudet i 2 dagar så jag tar tabletter och hade hoppats på villa vilket jag inte fott. När någon inte vill sova. Sedan hon vaknade och slog upp sina. Fina ögon har hon sovit 30 min.och då tar jag i för.är.nästan 100% säker på att detrmindre än så. I morgon väntas det utflykt vilket Olivia ser mycket fram i mott så hoppas att jag känner mig bättre i.kroppen och att Amelia inte är på deta humör.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Har det blivit något bättre? Lite dåligt med blogginlägg på senaste?

2012-05-24 @ 20:20:23
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!