Vill Starta på Nytt

Vet inte vad man sak skylla på man har börjat märka att jag går o små äter mcyket och har ett väldigt stort sött sug. finns det godis tillhans så är jag där och tar enbitt eller flera. och på lördager då blir det ju att man ätar för då får man. Men här har det blivit mitt i veckorna med. När olivia sover så kan vi ta fram en godis skol eller chips glass och så vidare vad som finns. Vet att jag kan vara hård  mot mig själv så att jag kan säga nej att jag inte ska man är som om jag är i ett dåligt julspår nu och bara  kör på. och inte tänker mig för.
Vill ju även komma i gågn med träning och aktivera kropen mer men vågar inte sätt i gågn inna jag vart  på efterkontrolen  för att fårga lite om foglostningen o så att jag inte försökr för mig i stället.  Tor att det kommer bli pass jag går på men vet inte riktigt sak i alla fall testa på det o se i fall det är något för mig. Tror att det är bättre en gym då man är för sig själv. jag behöver ha bra musik och  få lite adrenalin fårn andra och känna allt på engån. kanske ha någon som står o skriker på mig lite gran.
Tror det hela blir bättre om man bara får komma igång  åt däntligt. har bästemt mig för att sätta i gång med min promenader i alla fall denna vecka när manlämnat olivia så blir det att gå en runda.  hoppas det ska få i gågn en så man känner isg lite mer pigg och fräch nu när våran är på ingågn.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Då kanske man ser dig på friskis vart efter då?



Tänkte gå ner på babysången på torsdag om ni vill hänga på? Den är väl som vanligt på tor kl 20 va?

2012-03-05 @ 13:52:16
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!