Tjej myset fortsätter.

Även i dag så fortsätter tjej myset men i dag hade vi även besök av min pappa, bror och bestemor på midag . dom kom vi halv 4 tiden också åkte dom hem vi kvart över 6 Olivia  gick här hemma o väntade hela dagen på att kära timmy skulle komma.  när han väl kom så hade hon gjort armband till alal som ksulle komma o så vart det en omgån jatsy sammt massa bus och lek sedan vart det  en helt underbar midag som bestod av plankstek som vart helt underbar god  samt panacota till efterrätt  som alla tyckte väldigt mcyket om tillomed min far som inte tycker om eller rätare sakt tinte ätter cocos som den bestod av.  ett gott teckan med andra ord.  det  var 2 över som jag och robban få mysa med i morgon när hen kommer hem. Nu blir det lite teje mys till melodifestivalen tänkte jag om jag inte ångrar mig och gå o lägger mig.  hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!