Tjej mys kväll.

här är pappa Robban borta hela helgen vilket betyder att det är tup frit i hönsgården..  Så vi kan göra som vi vill *LER* Ne det betyder lite mer jobb för mig  när man är van att man är 2 som delar på arbetet här hemma. Men det funkar bra att var själv det ä inte så att jag känner att jag vill gå o hänga mig. Amelia här lite mysig i dag och vill mycket mer en gärna var nära och bli buren på men det är ju det vi kvinnor är bra på att göra 2 saker samtidigt.
Här hema har vi haft pysle dag med att päla med dom ny pälorna och gamla lagt pälplator och så har vi målat av oss på papper. och så har vi haft tacos mys och glass mys till efyter rätt snart dags att gå o sova men nu är det bolibompa som går där det är pomos piano.  sedan är det lägdags  för det små så hoppas jag på en lungn kväll.
I morgon  får vi främande av min familj. vilket Olivia ser fram i mot att leka med morbror timmy..  ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!