Jag Går

Zzzzzzzz. Zzzzzzzz Jag går i sömnen Zzzzzzzzz. Zzzzzzzzz Har så svårt att släppa taget och är en höns mamma vilket jag står för inget jag förnekar om någon påstår det. Allt är verkligen jobbigt att gå med denna oro. Är så rädd att Amelia ska sluta andas. Fast vi har högt överhuvudet i sängen och hon år sova i bilbarnstolar så i bland hör.man vänner hur hon låter till och försöker få i sig luft. Nu har en massa snor kommit också som.om.inte svullnaden skulle vara dog dm våran lilla tös. Lider med henna. Så fort jag lägger henne i knät så blir hon ledsen för hon vet vad som ska hända antingen näsfridan eller näs.droppar. Eller så är man så dum så.det blir båda två. Dick höra första gången jag var i kontakt med dom.på.vårdcentralen att jag inte skulle använda näsfridan så mycket då det kan på öka snoret. Så vad är mycket brukar jag tänka hon kan ju inte själv få bort det och bort.måste det ju för att hon Ka kunna äta. Svårt och så säger alla oliKa saker. Använd neserils näsdroppar nej säger den andra ger oftast motsatt erektion använd bara koksalt lösning i näsan och då har vi kört.med.dropparna i nästan 3 omgångar. Jag blir.verkligen inte klok på deta. Väntar livlöst att dom.ska.ringa upp från vårdcentralen och hoppas på.en läkartid dena gång då detta har hållt sedan den 17 januari. Vill bara hata vad det kan vara och vad vi kan göra bättre så hon får sova bra kunna äta som hon ska ja vi får se vad dom säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!