Hur i helvete kan man utsätta dom små barnen för detta. (Kontroversiell barnyoga)

Såg det klipp nu och det gör mig bara så förbanad hur kan man gör detta mot dom små älskade sakerna man varit med att skapat till jorden. Vad jag har lärt mig och hört så sak man inte skaka eller vaga ett barn för hårt för det kan orsaka alvaliga hjärnskador. vad gör inte då detta. Jag vill bara skrika till dom idioter som gör detta. Jag sitter med hjärtat i halsgropen och gråter och mår ila över hur någon kan gå med på att tortera sitt barn på detta sätt. Varnar för jobbiga scener som dom säger på teven varna känsliga tittare. Kontroversiell barnyoga

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Det räcker med att veta vad filmen innehåller för att jag ska må dåligt, fy fan för sådant! Vad är det för fel på folk? Alla borde inte få skaffa barn!



Idag mår Alvin plötsligt bättre så vi får se. Hoppas vi med kan komma, har längtat länge nu!

2012-03-07 @ 09:18:01
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!