Härlig torsdag/ jobbig.

I går var det torsdag och morgonen startade bra men vart så där livia gick inte i hopp med sin mamma alls.  jag var dum, och skulle va tyst och inte prata med henne något hon kör ofta med. Det var bara att klä på isg och gå i alla fall.  som tur är så släppte det efter ett tag men när vi kom till dagis så var jag dum igen . Det är så konstigt det här att det nästan alltid är mamman i familjen som är skurken och inte pappan.
Efter det så begav jag och Amelia oss till Babysången i klockargården där  jag även gick med Olivia när hon var lite. första gågnen för Amelia vart det och vi möte även på Sarha och hennes som Milo. även för dom var det första gången. Men hennes Milo är 7 månader om jag inte mins fel och Amleia är ju snart heöla 3 månader fy vad tiden går så fort.  Vi var i alla fall där och Tösen var vaken hela tiden och väldigt nyfickan över vad som hände runt om kring henne och tyckte det var roligt att ha en stund med mamma och andra barn och sång.
Efter sången så vart det en sväng till bestemor för hon bor ju nästan gran med klockargården och mellan landa lite inna det var dags att hämta hem buss ungen från förskolan. Väl där så fortsate hon på sitt tväta humör mot sin mamma. Dety var skrik grått och jag vet inte allt man kände sig så fustyrerad. och bara kände att alla föräldra och personal titade på oss. men inte med dömande blick utan ja vi vet hur det kan vara.  det tog oss  30 minuter att klä på oss och komma där i fårn för att ta os till HC för en fick emd  min Kära Bror tobias som  man inte träffar ofta vilket är mycket tråkigt. barnen tycker verkligen om honom.  det vart lite buss o lek med morbror och sedan  lite shoping på HC  med farmor som var där med.  Vart inget till mig :( vilket var trråkigt men barnen fick varina saker.  Och vårat hem fick sig 2 stycken ljus.  Så såg vårna dag ut i kort.  och Olivias humör höll i sig mot sin mor hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hon testar gränser för fullt låter det som eran Olivia (känner igen det där!). Amelia verkade ju tycka det var kul på babysången isf. hihi!

2012-03-10 @ 12:09:46
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!