En underbar vår söndag

Vaknade upp och såg det underbara vädret som väntade på gjorde så man fick lite energi till att orka med att göra saker då min energi inte blivit på ladda. Allt flött på så bra i går.men slutade inte så bra Amelia blev snorig och ville va nära. Och hade svårt att andas och fick andningssvårigheter. En orolig mamma kunde inte sova och somna man till vaknadebjag av minsta knapp nål.domför. Olivia sov med oroligt så 1,5 tror jag att min sömn slutade på. Orkade i alla fall med.dagen och lek helt underbart. Med promenad runt strömmen ge änderna mat och gå.till.Öb. Nu ligger jag här i Ängen och kAn.inte sova för Amelia är lika dan igen att hon får.svårt att andas vilket gör.mig.nervös.och kAn.inte somna alla.andra.sover sen en tid.tillbaka så bara jag vAken. Lär.mig va en sombi i morgon och så.blir det att ringa läkaren nu får dom.ta sig en titt på hur allt ser ut. har en sådan panik.över.spädbarns död att jag ofta kollar.så.hon.andas i vanliga fall då både hemma på.promenaderoch borta. Så.då.kanske.ni förstår.vArför jag har svårt Ty sova och komma.till.ro. Hoppas annars eran sl.eG vart lika underbar som.vårN

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Åh vad jobbigt det låter att bevöva vara orolig helatiden (vet hur det är!). Om jag vore er skulle jag kräva en akut läkartid så de fick titta på henne. Allra jobbigast måste ju ändå hon ha! :(



Annars verkar ni haft en jätte fin dag! Vi tog oss bara e promenad sen satt vi inne med hyrfolm hela dagen!

2012-03-12 @ 07:52:37
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Ja, det tar verkligen på krafterna. Det känner man själv också =)



Vi var i Nyköpingsbadhus idag. Annars har vi varit i finspång och även norrköping, men kul med variation.

2012-03-12 @ 09:18:59
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!