Babysång. för hela slanten.

I dag var det babysång för mig och Amelia efter vi hade vinkat av stora syster på sin förskola. vart en uppfriskande promenad till klockargården i dag då man var van vid sol och lite värme så vart det rätt kalt och bet tag i öron och kinder. Då jag inte hade en tanke på att ta med mig mössa eller mitt pannband. Men ditt kom vi lagom i tid och allt med. Amelia var så snäll o sov under hela promenaden ditt. väl där var hon vaken och med som föra gången mycket spännande och mycket leenden och skratt blev det med. Känns skönt att börja komma i gång och kunna gå på lite saker denna gång med så man inte bara är hemma under den tiden Olivia är på förskolan. I går satt Amelia första gången i en babysitter som fans där denna satt hon även i ett tag i dag medans mamma han svälja ner en kopp kaffe innan det var dags för sång igen. Sov gott gjorde hon med efter att varit i väg och träffat andra barn och fått en mysig sångstund med mamma. helt underbart. I Morgon blir våran tös hela 3 månader gud så underbart. tror jag skrev så i måndags men tänkte på den 13 man det var ju den 13 november som Olivia är förr och Amelia är ju föd den 16 dec. det slår ju bara på 3 dagar. gäller att hålla kol på siffrorna. nu är det lite mys i soffan som väntar där efter sängen och hoppas på god sömn för Amelia vill inte sova bara vara nära och är väldigt gnällig tror det beror på hennes näsa allt i hopp i morgon får vi se vad dom säger på BVC . god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!