Ut i sista minuten.

Jag har lärt mig nu efter jag och Robert vart ett par att leva< i sitsa minuten. för det är i stort sätt så man lever i hopp med min kära sambo men jag älskar honom ändå. För det kan va lite bra att var inpulsiv med men Jag vill ändå ha kontorl över läget o har lite stryktur och framförhålning.  Vad vi ska göra nu under sommaren är änu inte bästemt och om vi  direkt sak ha någon semseter  för att åka i väg  är häller inte planerat in någon . vi vet inte riktigt.
Jag sjävl är ju mamma ledig hela sommaren och i morogon så börjar våranb första sommarlovsvecka. i hopp alla 3 brudarna vad vi ska starta med är inte planerat in änu.
Men skulle va roligt med lite tips om olicka utflycktsmål ni brukar göra och tips på semseter ställen. ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!