Tröt i mössan

Med en natt med lite sömn i så känner jag ändå att jag ser lite positivt på det hella i alla fall nu när jag själv pasade på att ta en power napp när Ameilia gjorde det.. Det är inget som brukar hända för man har alla tusen måsten man borde hinna med att göra när Olivia är på förskolan.  Det är hennes sista veckan nu inna tar sommarlov. Sedan kommer alla tjejerna i dena  familje vara hemme och hitta på somar bus. Inget är planerat änu så hella allmenakan är öppen för planering och förslag.  tänkte att hon själv skulle få vara med och bestema  vad vi  skulel göra när och så vidare.
Något vi har planerat är det att på fredag sak vi slute helt med nappen  och den finns bara när man sover för natten. hon är väldigt  tuff av sig  på morognen verja dag och säger att hon ska sluta och kasta dom men när natten kommer  är det helt anorlunda.  Men ville man ha någon rolig sommarpresent så  får man handla  för napparna. Vilket vi då ska göra.  Vi hoppas på att det kommer fundera bra för henne..
Tillbka till sömnen  var helt slut och jag kände att jag ville gå o  dö i morse när min  älskada sambo  börjar retas så kärleksfullt som han älskar när han vet att min nerver ligger uten på  min kropp och att jag lätt blir sur. och iriterad men efter våran power nap här hemma känns allt underbart bra igen och helt fantasiskt. tänkt vad 1 timma kan göra för en. Så nu  väntar vi in klockan jag och amelia för att hämta hem vårat busfrö till storasyster....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!