svart till Sarah och andra vänner.

många har fårgat mig varflr uppdateringarna vart så dåliga och jag vet inte.. Jag har vart rätt trött på sista tiden och varje gågn jag tänkt blogga så har tiden försvunit till annat. Min telefon  krånglar även så i bladn kan jag inte lägga upp blogg inlägen jag försökar skriva där.. och då blir jag bara sur och iriterad. när jag sedan går till datorn så ligger dom inte i utkast och då ger jag bara upp..  Ska föröska bli  bättre jag lovar jag vill  hålla den i gågn man när allt är i mott en så ger jag upp..  Sedan så ha rjag  inte mått så bra nu n'r jag tit penselinen för tanden vilket har skapat ett ilamående på morognen och kvällen så  då har kvällarna blivit tidiga..
Och i bland undrar man i fall  någon är inne och läser här varje dag. men tydligen är det så.. Skulle vara glad och få vera vilka ni är som är här innen och läsaer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag följer :)

2012-06-08 @ 21:43:10
URL: http://stojjbojjojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!