Sista dagen ... För nu kliver vi på Sommarlovet.

I dag var det både med tunga och glada steg vi gick till och fårn förskolan. Olivia har väntar så på att  få sitt efterlängtade  sommarlov. för hon  vet att vi ska hitta på en massa med roliga saker. Men så var det  ju så att sak jag inte hitt på länge nu mamma ne. det kommer gå några veckor nu inna vi ska hitt igen men min vänner då???  Ja dom kommer med gå på sommarlov eller va här om deras mammaor och pappaot jobbar. Humm men kan jag inte få va här i bland?  Var fårgan då..
Hon ville ju kunna leka med sina vänner i bland som hon hade där fast hon ville va hemma och ha buss med oss. och veta att vi kan åka o bad och bussa hela dagarna utan några driekta måsten.
Det var tänkt att fira ian somarlovet med en god tårta men så vart inte fallet. då hon inte börjar sitt sommarlov fören i morogn För då är det sakt att man sak  sluta med napp när man ska sova på natten och för dom ska man få köpa en sommarlovs present vilket hon har längtat efter.
Så  vi hoppas det kommer gå bra i morogn när det ska inträffa får se vad hon väljer för något skojigt till sommarlovspresent.
Vi vet att hon har titat ut  en barbi som hon ville he med barnvagn barn och en står barbi med  och en massa tillbehör samt en barbibil med släpvagen med hästar.. man hon kan mycket väl hinna ångra sig det vet man aldrig..
Tiden i morogn får utvisa det. Men bara för det var i morogn man skulle köpa presenten så började man inte sitt sommarlov fören då. så då skulle vi äta tårta i morgon vilket hon kommer få då vi ska och fira Saras student Så själv behöver jag inte fixa det   i dag när vi var där så sa vi att vi firade saras student och Olivias sommarlov.

(Hade ne toppen bild att lägga upp men får det inte att fungera.....  börjar trötna på dom här problemen när det någon mer en jag. sjävl har jag även inte kunnat kommenterat någon annas blogg så   blir lite sur på detta funderar på att bytta till någon anna blogplats.. frågan är bara vilken av alal bloggar som finns  man i sådan fall sak välja några förslag folket.? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!