mycket har blivit gjort.

Vakna med sol i dag vilket ger en energi till max allt gick undan och kl 11 stod vi ner på stan där jag möte upp min barndoms vän Ines Sommer jag har haft mycket roligt med. Vi har många roliga minen i hop tråkigt att vi ses alldeles för sällan fast vi inte bor långt bort och i samma stad. Vi fyndade på rean som var och jag hittade saker till hela familjen. Så Robban hade en påse som väntade på honom. Glad vart min köra för dom finna kläderna. Sedan fixade jag tis för syn test till lämper för körkort och fick en tid senare under dagen så nu är det postat på brevlådan. Det har även hunnits bytt gardiner i V rum och sovrum och frisyrerna är putsade och sängkläder bytta. Känns underbart att ha allt gjort. Så nu slappar vi i soffan och väntar på sambo. Som är i väg väg på bi möte. Vilket jag vart ledsen över då våran stora tjej sover borta i kväll med och jag hade hoppats på att få lite egen vuxen tid men inte vart det så inte tråkigt att vi inte kunde få till det.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Skönt att ha allt sådant tråkigt gjort så ni kan njuta av solen nu. Vi fyndade lite på rean igår med. Den där blogg.se apoen har kronglat så förr bla förra sommaren. Blir så vid uppdatering. :/

Hoppas ni får en fin dag!

2012-06-28 @ 12:05:20
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!