Mamma Mamma. Får, kan och vill.

Deta eviga tjat fårn min älskade 3 åring kan få en tokig i bladn. Nu vill jag ha sommaren här utanför dören slut med tråkigt väder med kal mlåst och gråa moln med inslag av åska och regn. I går var mina två tejer som mammiga att dom satt fastklistrade på mig skulle jag gå på toan så  fick jag ha Amelia i knätt och olivia stod bredvid.  Amelia sov korta stunder bara och sedan så var det att gå o bära la man ner henne så skrek hon isg  röd i ansiktet och fick svårigheter att andas.  självklart vart då Olivia avis och  ville minsan också ha sin mamma och Sa att Amelia  sa att det bara var hennes mamma men att jag var bara Olivias mamma. dom är  sås söta och underbar min små liv. Men i bladn så är don tokiga och lite småt jobbiga men Det är inte ofta. Men när vädret vart så ostabilt så  är det lite tråkigt att  vara uta och det tycker även olviiva efter ett tag gårdaran rumt om här har hon trötnat på och Amelia med för den delen hon är ju i för liten för att göra mycket  fast hon vill så ute finns det inte allt för mycket för henne att göra i parkerna.
I dag var det BVC och 6 månaders kontrol och läkarbesök. vilket gick mycket bra. efter det vart  det utomhus lek för oss i blåsten så jag kände mig genomblåst när jag kom hem.   så det var bara att sätta igågn emd lunch  när vi kom in nu nä'r vi kom in så kom ju självklart solen så  vi sak v'l ut snart igen men  blåste kund eju  sluta i alla fall det blåster ju så kalt.  Så finnt väder vil vi ha  så vi kan få värme i sjöarna och att vi kan var ute mer och bara njuta och kunna åka ut till skogen för att bo där ett tag och njuta av allt.  Så man slipper allt det här inomhus tjatet där dom trötnar på allt efter  5 min.
Nu hör jag mamma  fördig så besta att avsluta.  ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Jo men nu känns det ändå lite som sommar. Idag ska solen lysa också! Hur lång srmester har ni då? Om ni inte vill åka iväg finns det ju dagsutflykter till skärgården eller kolmården. Hoppas allt är bra med.er?

2012-06-20 @ 08:12:29
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!