I dag fick.min söta prinsessa göra sitt efter längtade besök på busfabriken. gissa om någon var glad

Olivia bara älskar denna dag. En tidig morgon med hennes favorit frukost just nu som är O'boy och mackor som man.kan doppa i O'boyen. Att vi skulle träffa Sandra viste hon att vi slulle göra och det var mycket tjat kring när hon skulle komma och när hon skulle ringa. Men jobbar man så måste man jobba klart förklarade jag för henne. Men att vänta i 3 timmar är lång ris för en 3 åring. I alla fall för Olivia. Hon han medmycket. Städa och stöka ner rummet klippa och klistra spela dator leka med lila syster. Och Sandra hade inte kommit. Mär vi kläde på oss och gick till bilen så undrade hon vart vi skulle varför ska Amelia va i bilstolen och vart ska jag sitta min stol är i våran.bil mm många frågor att svara på. Väl i våran bil tog vi oss i väg mot busfabriken vilket hon.inte hade en aning om. Tills Sandra sa det i.bilen. Men hon verkade inte förstå det fören vi var där en.överlycklig tjej hade vi helt plötsligt son redan innan hon kommit innan för dörrarna hade bestämt vart hon skulle och vad hon skulle göra. Att busfabrik

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Idag busade vi också där!

Jag använder mig inte av någon app när jag bloggar utan på Samsung gör man det på internet som på datorn. Funkar perfekt! Hoppas det löser sig snart! Tycker dock alltid appen kronglat :/

Svar: jo men jag får det inte att fungera alls med bilder nu som jag fick det förut att funka.. förstår inte varför.. samt att mina inlägg försvinner.. blir tokig.
Therese

2012-06-26 @ 19:49:16
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!