ge mig rådd jag blir tokig

Man jan ju knäpp som förälder det är nog ingen som kan undgå. Har tidigare pratat och skrivit om Amelia och hennes flaskor och välling. Nu har hpn vägrat i 3 dagar och jag känner att jag bara vill ge upp. Varje kväll gör vi denna flaska son det inte äts av. Blir bara så irriteRad stt man varje gång får hälla ut en hel flaska med mat. Hur har ni.gått till väga. Jag känner mig frustrerad att det ska funka bra i 1 till 2 dagar och sedan är vi tillbaka på noll. det är inte så att jsg vill sluta amma helt men jag vill kunna dra ner på det ocj ge henne välling för att blimermätt i.magen så hon.kan.börja sova hela nätter vilket hon.inte gör i mu lägger vaknar hpn 2 gånger om natten ocj vill ha mat. Vilket gör att en.själv kan vara väldigt trött vissa dagar. Vill ge mitt barn det bästa ocj det är.maten jag själv bär på men tiden går fort och hon blir stor och det är dags att skiljas från den.goda och underbar maten som mamma har. Vad tycker ni är normalt att amma till och när ska man börja ge annat än bröstmjölk?
Måste även. Skryta lite om våran minsta prinsessa som.är lika framåt som.sin storasyster och tidig i utveckling som i går tog dina första riktiga krypsteg har varit på.gång länge nu men bara varit halv gjort men.i går tog hon några stycken och sedan fortsatte hon.men den gammal vanliga tekniken. Och sedan kom det några krypsteg igen. En riktigt röd och stolt mamma var jag då. Och alla andra dagar om året med. . Det går inte att vara annat än stolt över våra små.änglar.
MAMMA ÄKSKAR ER UPP TILL STJÄRNORNA OCH TILLBAKA IGEN. Min kärlek till er är obeskrivlig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!