Då var det nytt

Då var det ändrat här på bloggen då. när man sak gå in och fixa och ända sedan det hända så har jag inte  kunnat blogga fårn min telefon någon mer som har haft promlem ?????
Nu hoppasd jag på att deta kommar upp på bloggen..  men bilder får jag inte till det med i alla fall..
Jag hoppas all har haft en bra midsommar i går i alla fall men mycket dans, skrat, god mat och trevligt sälskap av mönniskor man ville tilbringa denna högtid med och varför inte haft lite  glädje tåra med i spelat i går..
 
Våran midsommar var mycket trevligt o bra jag stod mest i kötek man det gör mig inget då jag bara älskar att finnas i kötat att baka laga matt och exprementera fram olicka samker det är min  grej det..  annars så var det dans runt stången och en massa lott köp där det vart några vinster men mest förluster. vi tillbringade hela midsommaren i hopp med robbans mamma och pappa samt med bestemor som  Robban åkte ib och hämtade ut till oss.  efter sill och potatis så tog  vi med oss midsommartårtan och åkte mott kårtorp för att dansa runt midsommarstången och ta lotter i hop med min mormor och morfar samt måster medcfamilj och ett bar bekanta till dom var även med. efter dansen  så gick vi tillbaka till mormor och morfars stuga för fikla ocg tårta..  sedan tillbka  till svärföräldrarna för grilning. en h'ndelserik och lyckad midsommar måste jag får säga och alla var nöjda och glad.
 
som sakt så  får jag inte till det med bilder här på blogen då jag inte har en iphone utan en andrieod telefon så  jag använder mig ju inte va någon app...  mycket besviken  på deta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!