Då sprang dom ut studenterna

I går var  vi på utspring då Robbans kusin Sara tog studenten och  när man står där så längtar man tillbak till den tiden tänk om man kunde får göra om det.  och vad livet var lätt när man gick i skolan utan att man förstod det just då när man väl  stod där i livet.
Nu hoppas vi även alla lycka och framgång till våran dåvarande student för i dag står du i det  vuxna livet med allt vad det inne bär. och vi hoppas att allt kommer gå bra och lösa sig med tiden.
Här har vi Sara.
Det vart en del presenter  för henne i går med och det hon fick av oss var 6 st vanliga dricksglas och ett presentkort på ikea då hon önskade sig flytta hemifrån saker. m,en vet hur det är det är roligare att köppa sakerna sjävl så man kan få sin egna stil man vill ha i sitt hem därför valde vi deta.
Under veckan som gått så ha rjag sutit och ängnat lite tid till min hoby som kommer väldigt mcyket åt siden när man har små man som jag bara älskar att  hålla på med. Så  nu fick jag en bra undanflykt att sätta miag att fixa student kort och en presentask till sara.
Och jag vart mcyket nöjd med resultatet som vart.
Vi börjar med presentasken.
detta är framsidan.
Så här såg sidan ut.
och här ser ni en bild ovanifårn.
Här kommer då  studentkortet som  jag knåpade ihopp deta är framsidan. 
Här är en bild på insidan av kortet.
Så var jag ju så klart tvungen att   göra något kuligt med kuväret med.
Behöver jag säga att jag vart mer en nöjd med deta...
I bland  så förundras jag över mig själv att jag hare blivit så duktigt och att jag kan  få till det så bra.
NU  så är det bara att fixa till med att framkala kort på våra töser så jag kan sätta igång med ett album till Amilia och fortsätta med olivias.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att ni kom, det var jätte roligt :) presenterna var jätte bra och du hade slagit in det jätte fint :) kram

2012-06-16 @ 12:50:19
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

åh vilken fin presentask! Va duktig du är.

Svar: tack så mycket.
Therese

2012-06-16 @ 18:54:16
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!