Är det någon ide

Frågan är ju i fall det är någon idee att försöka blogga här när min inlägg bara försviner..  I går fanns det ett par inläg här men nu är dom borta..  helt borta det är inte så att jag själv tagigt bort dom utan dom bara har försvunit.  är  tyråkigt så det  k'nns onödigt att slriva om det ändå försviner för mig .. 
 
 
Jag Olivia och Amelia tog i alla fall bussen ut till Djurön i dag  där vi vart uphämtade av sara så vi har tilbringat dagen där i dag och Olivia är kvar där då hon ska sova där och kommer hem i morogn kväll hitt till oss så i morogn blir det att uträta lite ärenden kanske när man bara har en busig unge hemma.   För så road är inte Oliva över att uträtta ärenden.. Hon blir liksom lite utråkad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!