Ny vecka.

Måndag i dag och ännu wn vecka har gått för bi. I helgen har det varit fint väder vilket vi tycker mycket om den mesta tiden har spenderats ute. Så nu vill vi ha den riktiga varma sommaren hitt. Så vi kan vada i sjöarna runt om kring med. Dena vecka hoppas jag blir bra. Är nervös och har ont i magen för i morgon så ska min vistomstand opereras bort tycker inte om tandläkare i övrigt och att veta att det blir wn operation gör mig bara mer nervös men i dag ska jag inte tänka på det för i dag är det mer kalas firande för i dag fyller nämligen bestemor år och det ska fira med dunder och brak så nu ska vi fixa till oss för att gå ner till stan för att shoppa present. nervös. Men u dag ska jag inte tänka på dt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!