Hemma i staden

i dag tog vi oss hem till stan efter att varit i väg ute i skogen som vi säger. Efter min operation av visdoms tanden så tog vi oss ditt ut där det bjudits på fint och underbart väder fram till i dag. Nackdelen där är att det är långt till busshållplatsen så inte så lätt att ta sig in på egen hand med barnen om man säger så för jag hade gärna gått ett var på stan i detta väder. Men vi klara oss bra i alla fall med lite hopp på stadsmutan kura gömma mysa med sen frukost och så en promenad. mm.. Så jag klagar inte trivs där ute i huset faktist är så där så man önskar att man hade ett eget litet hus där man kunde va i och känna att det var ens.. Men vi alla känner oss rätt så bra hemma där.. i alla fall Olivia och pappa som har bot där hela sitt liv Amelia trivs med där man hon känner sig mer tyg här hemma fortfarande vilket man kan förstå man det funkar bra där med. Det är lite tråkigt det här att min telefon eller vad det nu än är inte vill funka med att lägga upp bilder så min blogg är rätt tåkigt då jag själv tycker om att läsa andras bloggar och tycker det är trevligt och lite roligare men bilder där man bjuder till att få en titt om vad man har för sig man jag ska försöka få till det.. Annars så är jag inne på att testa en annan blogg men har inte riktigt kommit fram till ett bra namn har ni förslag. tänkte i alla fall testa och blir jag nöjd där så blir det att jag kommer att byta men självklart så kommer jag meddela det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!