Varit en jobbig och gripande vecka.

Det här hänt mcyket här hemma men ändå  inte så mycket under veckan. Amelia har varit sjuk haft feber och varit väldigt snorig vilket hon fortfarande är men febern är bort. Så hon har var extra gnällig vilket har varit en sak som påfrester en lite. sedan så har hon då fott för sig att vara vaken när en annan vill sova. så inte mcyket sömn men  vi har fott tagigt igen det under dagen när Sora tjejen vart på förskolan.
Olivia har vart en omtänksam stora syster till Amelia. och tyckt synd om henne och försökt att gjort henne glad och muntrat upp henne så gott det går. hon vill väl medans den lilla tycker det blir för mcyket och börjar skrika i stället. Så det har blvit väldigt mcyket inne lek för tjejen när hon kommit hem fårn förksolan. Men hon har roat sig.
Deta ha rju med fört att vårat hem hamnat i 2 hand så nu i dag har vi röjt unda lite här hemma. Försökt att få Olivia att stöda sitt rum vilket inte går något vidare. Och vi andra håller på att städa alla andra rum och tar hand om tvätmaskinen.
Sedan så har det vart en v'ldigt tråkig och omtumlande och gripande vecka för mig då jag har fott väldigt tråkiga nyheter. vilket har gjort att jag inte känner mig på topp och har varit väldigt ledsen. Än så länge  vetjag inte riktigt i fall jag vill gå ut med vad det är för något mer en att en i min släkt har blvit riktigt sjuk.
Ska väen åka till min mamma under söndagen eller måndage för att ta förväl av våran katt simba som min Mamma har där då han sak avlivas för han har blvit sjuk och är så pass gammal att vi tycker att i stället för att han ska få lida genom en operation så är det dags  för honom att lämna oss här på jorden. Vilket också känns jobbigt men ändå rätt vi alla i famlijen har vart med om detta beslut då vi skafade simba när jag började Andra klass så han har varit med ett bra tag. och varit en trogen vän. Men livet har ju sin gågn tuvär men vet ju det att man någon gågn kanske beböver ta det beslutet när man sakfar dom trots att man önskar att man inte skulle behöva det och att dom skulle leva för evigt.
Trots alla dom här tråkigt heterna så har man försökt att se det ljusa någpon stans och vist har dom glimat igenom lite här o där. I dag är det tänkt att vi ska spela lite minigolf och kanske bowling med. Så det ser jagf ram i mott för att få släppa allt annat som man vet att man har framförsig. Och ha lite roligt i alla fall..
Olivia är ivirg här hemma och vill ner nu o spela men ett tag till får hon vänta.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Usch vad många tråkigheter. Man brukar ju säga att de sällan kommer ensamma. :(

2012-01-21 @ 19:59:07
URL: http://sarahan.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!