Tisdagen den 17 jan är ingen bra dag.

under natten så fick Amelia tillbaka sin snoriga näsa igen men nu är  hon redigt täpt i den.  det hör man när hon sak äta och när hon sover. Vilket hon inte har gjort mcyket under natten. Så det har vart en sömnlös natt och efter lämnat Olvia på dagis så har jag vilat lite man inte riktigt kunat somna in då jag är orlig över lill tössen så hon låtter.  Jag är så rädd att hon sak stuta andas och kan gå flera gånger för o tita till henne att hon andas och känna på henne i vagnen och så vidare.
JA jag är en höns mamma och jag erkäner det med. Hon är ju bara en månad gammal så opron finns där för spädmarnsdöd och så vidare. Då jag ahft en vän vars syster förlorad sit bara på det sättet så har det kanske sat sina spår om man sägar så men jag är Höns mamma på många andra sätt med.
Så här är man i alla fall väldigt trött och utmattad man bara att ta dagen i alla fall och hoppas på sömn i natt. I kväll så ska jag och Amelia på hälsa och kostkvällen som Madelin håller i vilket jag ser fram i mot. Jag hoppas att Amelia inte blöir sämre för då får jag ställa in man nu är det bara näsan och ingen feber och hon andas bättre och sover bätre när vi var ute förut så det blir nog bra.
Hoppas jag själv kommer att orka med kvällen för det är något jag vill gå på..  hoppas erna natt och dag är bättre en min....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!