Shopping viiii

Ja då har jag och amelia kommit hem efter våran shopping dejt med Sandra och Leah med goa vänner hoppas vi kommer hålla i hopp länge och inte mista kontakten som man gjort med många andra vänner men det känns inte som så. och jag håller tummarna för att det inte kommer att ske för tivs så i deras sälskap.
Och dom är äliga och säger vad dom tycke roch tänker och är frispråkiga som mig.
Så tack så mycket tjejer det har varit en helt underbar dag som var välbehövlig för en tvåbarns mamma.
*LER*
Ja jag var ju ute efter kläder till mig och det såg inte så ljust ut på den fronte ju mer tiden gick hittade inte något första varvet vi gick.
Så vart det fika dags för det var någon liten som skulle ha mat så då får man anpasa sig efter dom minsta men vi stora var också sugna och hungriga.  Så fika på lindhals vart det sedan fortsate vi att gå och glana i butikerna.
När vi på började andra rundan  då började jag shoppa så då handlade vi alla. Men det såg fortfarande mörkt ut på kläd fronten. och det gjorde det fram tills vi gick in i sista butiken inna stan stängde. kunnde inte hålla mig helt i fårn att komma hem med något till barnen. Till Olivia vart det tofsar små som liknar gumisnodar fast det är inte sådan och till Amelia  vart det en till näsfrida så vi kan ha en i skötväskan som alltid är med och en hemma och så hittade jag en söt ko att hänga i vagnen som hon kan tita på. Så det var inga kläder till dom vi gick inte på barnavdelningarna någon gång.
Till mig vart det. ett par skor som är fodrade som jag kan ha när jag är ute o leker medbarnen nu i stan, ( har inte haft några utan dom jag gått med är inte fodrade så nu när snön kom och vi varit ute så har jag frusit om min tår. ) sedan ett par örhängen, ett halsband, 2 blomor och till sist så hittade jag ett par byxor och en tröja.
Så är mycket nöjd över min shoping!!!! .
Vet inte varför med det tar i mott lite när man handlar till sig sjävl känner jag. och så har det varit sedan vi fick barn konstigt det där och det spelar ingen roll vad det rör sig om när det gäller saker till en själv. får typ dåligt samvete.  Men nu så hade jag lite presentpenga roch så tog jag lite fårn mina egna.  Så jag får tänka så i dag.
här är min fynd för dagen:
byxoran är svarta och det är hög bidja på och resor bak på byxorna.
Halsbandet är med lång skedja med 3 hjärtan två med händer på som symboliserar min två prinsessor och ett hjärta där det står." life i whot you meak"
Utav blommorna jag köpte så gjorde jag ett aragemang i en kruka där blommorna hade visnat över.
och den vart mcyket bra tycker jag och passar in väldigt bra i min inredning i V-rumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!