Morgon shopping

I dag var det H&M´s clubmorogn och jag hade anmält mig att gå  det skulle igentligen vara jag och bestemor som skulle gå men det slutade med att det vart jag och Sara som gick i stället vilket gick  väldigt bra och var mcyket trevligt. vi hade bästemt oss för att se 7.30 då det började men jag vart lite sen som man kan bli när man har små.  så jag kom 8- 9 minuter sent det är tur att mobeiltelefoner fins då så man kan ringa och medela att man är sen . Vä inne så fikc vi kaffe och en smörgås och så började vi tita runt. Jag titade inte så mycket på nedre vångingen utan hade stält in mig på att tita till barnen. Då jag ändå sak på shopping dejt med mina kära väner på söndag vilket jag ser fram i mot. Hittade lite vår fina kläder  till min Prinsessor i alla fall och är nöjd med dom fynd  jag gjort. Olivia skulle ner och riva i påsen direkt när jag kom hem.
Här är fynden.
en söt kläning med färglade knapar fram och en rosetbak på kläningen.
och deta vart till Amelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!