Mina älskade skor.

Ja i går gick jag med skorna här hemma och man får ju träna på balans med då man inte är van att man går på runda kudar. och det kändes faktist lite både i föter och lår i går mot kvällen efter jag gått i dom i ca 1 timma..
Men tror dom kommer bli bra att gå med när jag sak träna för o komma igågn. Sedan är det ju även tänt att jag ska börja träna igen ..  Men vet inte i fall jag ska bara köra gym eller pass eller om man ska ta ett kort för både två..

vad tränar ni för något??? och vad rekomenderar ni?

Jag är inte den som är van vid sådan här träning man jag har ju dansat för när jag var minder gått på fotboll och så vidare och nu sista när jag sate igågn med träning så körde jag bara gym, och så gick jag på familje jympan dom hade med Olivia och den vill hon att  vi sak börja gå på igen ..

 här är min och Olivias nya skor i alla fall..




Kommentarer
Postat av: sandra

Funkar skorna bra? jag vill nog köpa dom när läkaren säger att jag får med foten =) vart köpte du din ?

2012-01-15 @ 18:55:19
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com
Postat av: sandra

Kostade dom??

2012-01-15 @ 19:45:03
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!