Julgransplundring och främande.

I går försvan julen här hemma.. Granen togs ner och alla tomtar och troll försvan dom med och mitt och olivias vinterlandskap. kändes skönt att plocka undan allt och kunna  fixa fint med annt.  jag ha eju längtat på ett sätt att det skulle ner så jag fick ta fram min nya lampor till vardagsrums fönstrerna för vi han ju inte ha dom uppe länge innan dom togs bort.

Det vart även rivning av hus i går..  olivia smakade en liten bitt avv det sedan var det blä vi kastar det.. vilket jag vart glad över då jag inte ville att hon skulle äta av det..

 

Vi fick även besök i går av Sara med familj och robbans morbror som  vi inte träffat på över ett år då han bor i Thailand. så det vart ännu lite mer paket att öpna för olivia i går.

DEt är ju klart ska man ha främande så måste man ju bjuda på något så vi satte i gågn o bakade kladkakemuffins  som vart goda man väldigt kladiga..  Så som det ska vara ser man på Olivia så tyckte hon  smeten var lika  gåd som vanliget och så även när dom var klara.


Kommentarer
Postat av: Sara

det var jätte roligt att träffa er igen, och supergoda muffins :)

2012-01-09 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!