Jag hoppas ni ser.

satt en kväll nu under helgen och gjorde om här på bloggen. Men när jag går in på min så ser den ut som förut. så jag hoppas det bara är min dator som är så så att ni får se mitt nya utseende på bloggen är inte riktigt nöjd med den men den duger så länge.
Har sakt till några att förlostningsberätelse sak komma och har inte glömt det dne kommer man nu har vi var sjuk och haft fult upp med annet man tänkte jag skulle försöka få lite tid under vecka att skriva på den.
Annars så är det så där jag känner mig inte riktigt okej helt.. skäns som att jag sak bli jsuk men det bryter alldrig ut. Nu ska vi snart till familjerätten för att skriva på fadersakps paper på Amelia så att hon med får en pappa på papper.  Annars blir det en lungn dag  få jag känner mig mörbultad inombords.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Fint och tjejigt, passar en mamma blogg med två tjejor. :-)



Vi ska försöka spara lite pengar så vi kan köpa hus någon gång i framtiden det är ju så mkt som 15% man behöver nu för tiden så det lär väl ta sin tid. :( Ni är väl oxå sugna på hus? Sparar ni med lr?

2012-01-31 @ 17:46:42
URL: http://sarahan.blogg.se.
Postat av: Sara

headern vart jätte fin :)

2012-01-31 @ 19:17:34
Postat av: malin

jätte fint

2012-02-01 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!