I bland så!!!

Fick en finn överaskning i dag av min älskade sambo han vet när man behöver lite fint och färg och i rättan tid då man känner att enerin håller på att ta helt slut.  då fick man lite på fylt när man kom ut i köket efter att hängt tvät och satt i gågn en maskin tvät till och förberede till maten.
helt underbar färger med. :)

kan ju även tillläga att detta inte inträffar ofta  så man blir överaskade varje gågn.
Jag brukar va den som tycker det är lite tråkigt att inte bli uppvaktade på deta sätt.
Inte för att jag vill bli bortskämd eller så man jag tycker själv om att köpa en lite present  då och då för att uppvakta den jag tycker om och göra det oväntat.

Hur är ni tycker ni om att ge och få saker eller är ni en som tycker att det kvitar vi ha rju varandra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!