Gnäll och lite mer gnäll

Det är vad som hörs här hemma genom alla vägar och i min öran. Samt skrik och missnöje. !!!!!!!
Behöver jag säga att man nästan vill köra Alllllla Bingo jag hör inget eller bara låsa in isg ett tag för att få lite andrum.
Inte lätt det här inte när man har tusen saker i hemet som man känner bara måste hinnas med i dag och man har en lite tjeje som fortfarande inte är helt på toppen då hennes näsa inte vill ge med sig utan är snorig och täpt så man sovar inget vidare bra och då blir man lite extra gnällig och vill vara nära.
Och så ha rman den store prinsessan som bara har bästemt sig för att ingat ska duga och att hon med inte sak ge med sig i dag allt sak ske på hennes vilkor och så är det bara.  Annars så  får man skrig gnäll kastar sig i sofan och är som en trotsig 3 åring på sin topp tor jag.
Allt är tråkigt fast det är en sälv som vill göra det fårn börja och  jag kan inte fast en hon vet att hon kan själv och gjort det själv tusen gågner.
Ändå står vi här som föräldrar med humöret på topp och försöker att få allt så bra och förklara att snälla tänk på att vi är fler och vi  gör ju det du vill så kom nu då och så vidare/ samt att  du måste faktist vänta lite på din tur med. Det får alla andra i fmailjengöra med. Man kan ju inte göra mer som förälder än att finnas där och se det ljusa i det hela att dom är ju våra solstråla som  vi älskar mest i hela värden. små fnissa åt det för sig själv och gå vidare med dagen och hoppas att det ger med sig annars så får man låsa in sig på toan räkna til 10 och sedan gå ut igen.
trots detta så älskar jag att vara förälder fast man kan få möta en väg då ock då. mEn vi all har våra dåliga dagar tur vi inte har dom samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!