Fyndat

I dag skulle  vi till min mormor för att fika så där efter jul och för att ses så barnen kunde få sin julklapar allt så dom mindre kusinerna och min två små.  vart en del paket till olivia som inte var med ditt i dag för hon var hos farmor och farfar. Så det vart bara jag och Amelia som åkte ditt.. på vägen  ditt stanade jag till på stan  för att handla mitt puder på Hm men slank öven in på lite andra bytiker som polan och pyret där jag fyndade  2 par byxor ett par till vardera barn.


 dom här till Amelia.



och dom här till Olivia..

Hittade även en massa mer finna saker en fin tröja men jag köpte den inte får se i fall det blir av nästa gång om den finns kvar och den var till olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!