Fyndat igen.

I dag vart det lite fynd på stan när jag gick och väntade på bestemor. Gick in på stadium och fyndade men ett par skor till mig och ett par till olivia.  Olivias gick på 79 kr och min gick på 399 kr  men dom koster 1000 ordinarge så jag är mer en nöjd har vart ute efter sådan sedan dom började med reklamen för dom här skoran .. 
Köpte dom för att ha ett par skor att träna i när jag nu har tänkt att börja gå vare morogn runt vilbergen.
Jag har införskafat mig ett par  Reebok Easytone skor så nu hoppas jag på att man får en fin rumpa och snygga ben  som dom säger.  Men i alla fall så strävar jag efter att käna skilnad med att gå med sådan här skor mot vanliga tränings skor.  
 
Ne nu är det någon som vill ha mat och ropper på mig så det är bara att släppa det här för plikten klar till matmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!