Dagarna rullar på med snö.

Här har dagarna bara rullat på och tid till att sitta här har inte funits eller ork för den delan.
Amelia är fortfarande snorig men hon har ingen feber. Men hon är litte gnällig och vill gäran vara nära och att man bär på henne. själv så har jag fot väldigt ont i halsen som går upp till ena örat så jag känner mig inte helt på topp för den delen häller.  Häromdagen så hade vi en jobbig natt här då båda barnen avlöste varandra med skrik och inte ville sova. Så då hade vi o göra.
Ja annars såå  var vi på bussfabriken i måndags så att tösen fick leka av sig lite och springa om kring. var väldigt skönt där.. då det bara var vi och 4 familjer till där så det var ingen vänte tid på något eller en väldigt hög ljudvolym som kan vara där annars.  när det är fult med människor och det inte fins plats att hänga av sig. Så det kan jag rekomendera alla som har ina bara på 15 timmar och kanske har två baran att det är helt underbart att vara där på måndagar.
annars så har j stora tjejen vart på förskolan och vi andra vilat och kryar på oss när hon är där för sedan är det full fart när hon kommer hem med ute aktiviteter eller att vara inne. Är ju helt underbart att snön är här och har fott stanat med Olivia bara älskar det att få åka pulka på dagis och även med oss andra här hemma och det känns lite ljusare med. Så vi njuter så mycket vi kan av snön som finns nu kan man säga.
I morogn så väntar det H&M clib-morogn som jag ska gå på är det någon mer av er läsare som ska ditt jag tänkte jag skulle fynda en ny varm möse till Amelia och något fint till Olivia sedan åter står det att se om det blir något till en själv. Annars så ha rjag shoping dejt på söndag med min goda vänner då ska jag handa till mig sjävl är det tänkt behöver lite nya kläder nu efter graviditeterna.
NU ska vi bege oss till förskolan och hämta hem den stora prinsessan. ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!