Äntligen är dagen kommen.

I dag så ska jag möta min underbara väner Leah och Sandra på lite shopping på stan och jag har läntat jag hoppas att jag kommer hitta något i alla fall och då menara jag kläder till mig själv.
Vet inte vad som riktigt har hänt man jag tycker inte riktigt om att köpa kläder till mig själv längre och oftast när jag är ute efter saker till mig så hittar jag inget och så har jag blivit lite feg att våa klä mig med. Vilket jag vill ändra på nu. Så i dag ska jag fukusera på mig och inte komma med en massa till barnen våra  för dom har kläder så dom klara sig nu i alla fall. Olivia växer ju på så snart ska hon byta storlek igen så då behöver vi handla lite men det är inte nu i dag det ,åste göras.
Hoppas på lite hjälp av min goda vänner i dag med får se i fall jag hittar något att ha på mig. Har födelsedags pengar att göra av med  så får ju hoppas i alla fall.
en bild fårn en av våra tjejkvällar vi hhan ha inna jag vart gravid med Amelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!