Amelia sjuk/ mamma det är synd om henne.

I går kväll vart det väre med snoret när jag var i väg på maddes insperationskväll. Så jag fick ringa till robban så han hämtade upp mig efter halvtid när det var fika. hon hade svårt och andas och kändes väldigt var så när vi kom hem vart det att använda näsfridan som jag hade glömt hemma och ta tempen och rätt hade jag febber hade hon.  natten har vart så där då nässan täps igen och jag liggeroch är orolig över att hon inte får luft. I sin säng har hon inte velat sovit så hon har legat hos oss antigen igemter eller på min bröstkorg. I dag så har jag och Amelia legat och sovit bort hela förmidagen då det behövdes man vart vaken när det var dags för mat och ta bort snor. Så nu har hon var pigg opch vart uppe lite gran och myst med storasyster.  Men hon är fortfarande glansig om ögonen och lite varm men inte lika varm som i går.
Så ligger lägget till i dag och det har inte hänt mycket. skönt är att storasyster olivia var på dagis så man fick lite villotid. att hämta energi på..  nu blir det tillbaka till till soffan för tejmys då pappa är i väg med sin bror och handla lite saker till hans nya lägenhet och sedan är det Vitta hästen som spelar som han sak gå på.
Så jag och olivia ska även göra oss lite kvälsmatt. vam oboj och ostmaka blir det i dag.
Ha en toppen kväll..
Syskonmys. storasyster tycker synd om lilla syster som är sjuk.
Olivia= mamma det är synd om Amelia hon får göra som mig ( titar ner på Amelia som ligger i min famn, Amelia du får sova mycket för då blir du frisk.  Eller hur mamma.
Jag= ja det stämer att äta dricka och sova det är rba när man är sjuk.

Kommentarer
Postat av: snart mamma till två

stackars liten, vet hur hemskt det är!



Här var det Alvin som hade lite problem med magen när han var tre veckor. Innan Milo föddes köpte jag hem dropparna för jag tyckte de va bra att ha men han har inte haft dom problemen. Men 99% av mina vänner som har barn har också använt dropparna till deras barn.



Hur trivs du i ditt hår då? lättare att handskas med kanske? eller blir det hästsvans ändå? Funderar på att bara klippa upp det bara men vi får se. =)

2012-01-18 @ 20:42:12
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!