Varför ska det va så svårt att hitta!!!!

Något som kan göra mig så ledsen varje år är det här med badsäsången har titat runt lite på nätet som H&M, Ellos, Hallens men inte funit någon bikini i min storlek fans det något så är det ju tant varning på dom.
För står inte varför dom olika företagen inte tänker på oss som är storbystade men ändå är smala och att inte inte är bara glammla eller väldigt kraftiga som har stor byst.
Jag tänker så här .. var och varanan går ju och opererar sig för att få störe byst vilket oftast är i storlek D eller störe. för att dom inte är nöjde. Och oftast så är dom pinsmala med för det är så mediabilden visas att vi kvinnor ska vara. Blir så rädd när man ser deta. Jag vill kunna ha en lika snygg bikini som vem som hälst annars som har liten normar eller stor. varför ska inte jag  få den möjligheten för och alla andra som är bygda som mig.  Jo om man har tur så kanske man kan finna en på någon av afären på stan som bodyline och  vad dom nu heter. men då får man kasta ut .. nästan 400 per del. vilket jag tycker är alldelses för mycket då jag  får köppa en ny varje år. för att min byst ändrar sig hela tiden. Tror inte att jag kunnat haft samma bikina sen jag gick i 9. utan har alltid fott bytt upp mig till en störe.
vilket är helöt otroligt tycker ju att dom skulle stana va någon gågn att dom ändras när man blir gravid och ammar det ha rjag förståelse för.
sedan ska man komma i håg att dom gör halternäk bikinis till oss har stor byst är inte något smart ha då så man kan få välja för det är så tungt att ha det runt nacken så efter 1 timma så har man så ont så man av lider.  måsta jag
Ja jag får väl gå naken i sommar om jag inte finner mig någon bra. Annars så får jag helt enkelt läga utt 1000 kr på en och sedan hoppas på att jag kan ha den ett bra tag fram över.  Vad kör ni med baddräkt bikini och vart in hanlar ni era???
Bikinitrosa Bikini-bh
Bikini-bh

Kommentarer
Postat av: annelie gustafsson

Har du varit på lager 157 och kollat annars kan jag rekomendera en sväng dit.

2012-02-28 @ 17:41:38
Postat av: Stolt mamma till två

Twilfit köper jag både underkläder och bikini. Baddräkt har jag inte använt sedan jag var liten och handlade på JC. Tycker HM och dessa är lite tråkiga då alla har likadana men priset är ju bra.

2012-02-29 @ 08:23:59
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!