Söndag härliga söndag.

Ja vi kom hem fårn barnens farmor och farfar för ett tag sedan. där det har vart trevligt att var Olivia har i alla fall fott göra sig av med all sin energi och lite där till.  Jag själv känner mig fortfarande lite off sedan jag varit sjuk till och fårn i 3 veckor. peppar peppar så hoppas jag att det är slutet nu som bestor av lite hosta och snor.
Ja väl där ute fick Sara mig att lada ner Wordfeud till min telefon som vi spelade 3 omgångar allt som allt. och så ha rjag två andra på gång. är väl så där. Tror inte riktigt att jag kommar fasna stenhårt för det men det var okej .. till skilnad på dom har andra dragonwil eller vad allt heter.  inget för mig .. Tycker som brädspel kanske därför detta spel passar bra för mig.
Annars så har jag haft  lite planering i mitt huvude både på hur jag ska möblera i tejernas rum som nu är Olivias rum samt det sista till sovrumet. Och jag hittade pereci det jag sökte efter. Så som jag har förästält mig det i huvudet. Hoppas det kommer bli toppen. får se i fall det blir inhandlat i morogn eller om vi tar det någon annan dag i vecka.
Sedan har jag även planer för andra saker som jag hoppas att jag kommer kunna genomföra.
Ne sak fixa till lite kvälls mat sedan blir det sängen för jag känner mig slut i kroppen trots att jag inte gjort så mycket i dag. Då mamma inte duger till något när Olivia är ute hos farmor och farfar. Jag och robban kommer i sisat hand då när det gäller lekar.
hoppas ni får ett bara av slut på denna vecka och en bra start på nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!