Nu så/ kommer det bilder.

Sa till Leah att jag skulle läggga upp bilder i veckan på hur det såg ut nu när jag gjort om. vilket inte kom upp då jag vart sjuk och var mest sängligande. Men nu är allt målat som ska vara målat och det börjar bli som jag vil ha det här hemma vilket känns helt underbart.  är bara lite små fix kvar i vårat sovrum så är det klart.  köket är ja klar med. och väldigt nöjd förutom att jag jag skuell vilja ha nytt köksbord och stolar. men igentligen är det mest nya stolar vi behöver.  Olivias rum har  vi även en plan för vad ska ska in handlas och så videre för om ett tag så ska även Amelia bo i det rumet. blir väl inte fören hon är 1 år eller så men hon behöver ju också få ha sina leksaker någon stans. Så lite anna förvaringsmöjlighet är vi ute efter. ock kommit på hur vi ska göra nu.  Men så här ser i alla fall allt ut som jag har gjort nu .
Uppe i vänstra hörnet på bilderna så ser ni hur det sog ut inna jag gick på det. 
glömde ta kort  på hur den såg ut inna man det ät en förvarings bänk/ låda som vi köpt på ikea för 3 år sedan som var i ljust trä, björk eller något sådant. Som jag målade om. denna står i halen nu men ska in i Olivias rum sedan.
Bjöd på en mag bild. Hum i bladn saknar man den där magen. dast det är skönt att den är borta med.
Jag målade även om en fura bänk men glömde des väre att ta  en bild på hur den såg ut inna jag målade om den.  vilket är tråkigt men alal vet ju hur furu ser ut i alla fall.. annars så får ni spana i på knopparna på bänken.
När spegen kom upp och på så ser det ut så här nu.
och på vardera sidan på vägen så sitter de här.
på dom har jag målat ditt barnens namn så dom har ett eget hjärta.
Ja det är nog allt det som jag har gjort och haft för mig. som sakt var så är det lite små saker som ska boras upp i sov rumet som inte är gjort ännu men det kommer det med.
Ja så nu har jag bjudit på mina projekt jag haft för mig här hemma.
Det som är bra är ju det att bara lite färg kan göra så mycket med gammla saker som man kanske känner isg tröt på och inte vet i fall man vill ha kvar eller inte tycker dom passar in. och man sparar in pengar på så sätt med i stället för att köppa en massa nyt. det gäller bara att komma på vad man vill göra och sedan säta i gång.

Kommentarer
Postat av: Leah

vilket jobb du har gjort! det är jättefint, nu blir jag ännu mer taggad att fixa här hos mig! trevlig helg på familjen. kram

/Leah

2012-02-18 @ 10:32:59
Postat av: stolt mamma till två

Vad fint det blev och va stor er minsting blivit, det går fort!

2012-02-18 @ 13:41:13
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: sandra

super fint blev det =) gillar bänken och spegeln (sista bilden) mest =)

2012-02-21 @ 20:26:44
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!