Mitt lila bus som gjort mig så nervös.

i dag är det skotdagen vilket betyder att det är den enda dagen på året som vi kvinnor får fria.
Och med deta sakt så kan ni säkert + i hopp 1+1 = förlovning.
Får några år sedan frågad ejag robert i fall vi ksuell men då sa han att det var något killarna skulle göra. tillskott har han inte komit och det senaste året så har vi pratat om det fram och tillbaka. Så då tog jag till fälet i akt och tog chansen och köpte ringar och planerade hur jag skulle gå till väga.
Det hela vart mycket mysigt trevligt och nervös behövde jag ju inte va att  få ett nej för det vart ett klart ja  fårn min älskade robert. Tror faktist att han har gott o väntat på att jag skulle ta tag i det igen.  Det vart i alla fall en romantisk och mysigt frukost för hela familjen där ett kort väntade på brikan med robbans namn på.  där jag hade satt fast ringarna i.
så mysigt kunde inte blivit bätre.  med en solig och vårig dag med fågelkviter underbar två prinsessort hemma och båda på toppen humör och två lyckliga föräldrar som delar kärlek till varandra och till våra två underbara dötrar.
så nu sitter vi här o känner oss ovana över att hja våra förlovningsringar på oss.

Kommentarer
Postat av: malin

GRATTIS!!!!

2012-02-29 @ 20:30:25
Postat av: Ninna

GRATTIS!!!

Det var en överraskning tur att det är skottår

2012-02-29 @ 22:09:00
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS :)

2012-03-01 @ 07:44:37
Postat av: anna

Grattis det är vi tjejer som får ta tag i allt.

2012-03-01 @ 13:00:12
Postat av: Stolt mamma till två

Stort grattis!!!

2012-03-01 @ 19:41:14
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!