lite shopping hans med i dag

Vi startade romantiskt i morse och  så sak vi även avslute det med myss i sofan och en bra film.
Var tvungen att byta robbasn ring till en mindra storlek så när jag ändå var där och uträttade det ärendet så vart det lite shopping med och det vart lite vår fynd till våra små prinsessor. Han även med att prata med presten och boka in ett datum för dop så nu är det bara att fixa med doppkorten och få i väg dom.
Sedan så fickade jag även med Madde i dag. min kär underbara vän madde som kan ha så många bollar i luften samtidigt. opch ger en så mycket energi och insperation. Jag bara älskar din personlighet madde. Du är helt underbar rolig, lättsam, helt makalöss. Hoppas din prohekt  går igenom.
det vart inhandlat till min små prinsessor i alla fall.
Till olivia vart det en bamse bad dräckt då hennas badbyxor som vi kört med innan är för små.
igentligen så tycker jag inte små tjejar behöver något upp till för det är endå bara klat o blött när dom går upp och det är så man rekomenderar vid baby sim och lek och plask. Men olivia har velat så länga ha denna och gått o kännt på den så nu fick hon den.
den är fårn lindex
sedan vart det ett par jens shorts en T- tröja och ett paket med strumpbyxor.  fårn H&M
Till Amelia vart det en bady och ett par byxor från H&M
Ett paket strumpor och anti halkis skor från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!