jag säger bara Äntligen !!!

Trots det kala vädret och att vi alla i familjen mår så där. Så gav vi oss i väg.  För att handla lite saker som vi behövde.
Och en av sakern var en ny telefon till mig då min telefon har gått sönder helt eller nästan i alla fall..  högtalern har blivit dålig  så det knastra i bladn, samt den men pratar i för andra hör inte i bland vad man säger  och så har dne vart inna jag fick Amelia för var ju ute efter en redan då, men nu har den sprukigt i skalet med vid fästet där man ladar och till knapsatsen så man fick inte alltid alla knapar att funka.
Nu ska jag bara vänja mig vid att telefonen är störa och att den saknar knapsats. Hoppas även att jag inte kommer att ångra mig över mitt val jag gjorde men har vart inne på den ett bra tag innan  jag började leta loss på alla olika märken.  och så tänkte jag lite ekonomiskt med.  Än så länge känne rjag mig nöjd och Glad över den men den ligger på ladning nu tänkte jag skulle leka lite med den när barnen sover för natten så man har tid att lära känna den.
Den nya telefonen/ leksaken är
denna Sony Ericsson xperia Arc S pure

Kommentarer
Postat av: stolt mamma till två

Så det blev en ny telefon, blev du nöjd med valet då? Jag valde abonnemang då får man ringa upp det beloppet plus fri surf vilket blir billigare för oss iaf i längden, nu var det oxå halva priset till midsommar. Jag är skit nöjd!

2012-02-06 @ 08:33:51
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!