Jag och dom förbanade S... och väskor skulle många säga.

alla som känner mig vet att jag bara inte kan slita mig fårn två saker väskor och skor. Nu så hittad ejag in på en sida med en massa snygga skor och vist blir man kär i visa av dom o känner en ha känsla. humm.. här är några fina snyga jag hittade.
Skor | Finskor - Iron Fist: Society SuicideSkor | Finskor - CAFèNOIR: HH203Skor | Finskor - True Religion: SueSkor | Finskor - Blink: WillowSkor | Finskor - Iron Fist: Don't Hold Your Breath PlatformSkor | Finskor - Ed Hardy: LA MER WomenSkor | Finskor - Ed Hardy: LA MER WomenSkor | Finskor - Buffalo: 7608Skor | Finskor - Hispanitas: WashSkor | Finskor - Chinese Laundry: HotnessSkor | Finskor - Blink: BL243Skor | Finskor - Blink: BL095 701019-B-15 FlameSkor | Finskor - Iron Fist: Muerte Punk PlatformSkor | Finskor - Bronx: PrideSkor | Finskor - Sixtyseven: U7698Skor | Finskor - Fornarina: JoanSkor | Finskor - Laura Biagiotti: SandSkor | Finskor - Marina Ferranti: 3275Skor | Finskor - Jessica Simpson: Keddar
och många fler hittade jag ..  ja hade man varit miljonär så hade jag nog haft alla i min aldeles egen sko garderob .   Oooo jag vill ha får se i fall der kommer o bli något par i alla fall frågan är ju då hur man ska kunna välja som ni ser här så ha rjag ju bara tagit några som jag fastnat för och fler fans det.
Ja då ha rjag delat med mig av en av mina brister här på bloggen om man fårgar robban . man jag har faktist gjort mig av med en massa skor sedan vi vart ett par ett tag had ejag över 25 par det ha rjag inte nu kan jag säga er.
Frågan är i fall jag skulle kunna gå i dom nu när man inte gått i högklakat så mycket som för då jag hade det på mig dagligen.
Vad har ni för förhålande till skor???

Kommentarer
Postat av: stolt mamma till två

Så SNYGGA! De flesta tjejer jag vet älskar skor. Hade jag haft råd skulle jag lätt ha ett par tusen ;)



Er minsting börjar bli stor nu! ;)

2012-02-26 @ 11:09:01
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken sida?? =)

2012-02-26 @ 17:40:45
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!